Postul de televiziune Vocea Basarabiei se închide. Angajații au fost anunțați, luni, că instituția nu va mai activa.

Asta au declarat pentru Agora surse din cadrul televiziunii.

Instituția nu a venit, deocamdată, cu o poziție oficială. Nu se cunosc nici motivele care au stat la baza acestei decizii. De asemenea, nu se știe dacă aceasta se răsfrânge și asupra postului de radio Vocea Basarabiei.

Anterior, posturile de radio și de televiziune Vocea Basarabiei au figurat in mai multe scheme de schimbare a proprietarilor.
Se zvonea că primii proprietari ar fi fost colectivele de jurnaliști ce primeau granturi din Romania, apoi cercuri apropiate de guvernarea Filat, după arestul lui - persoane loiale PD-ului, apoi cercuri apropiate de PL-ul lui Ghimpu, după care iarăși grupuri apropiate de Plahotniuc.